dimarts, de febrer 28, 2017

Projecte Galileu: el meu segon llibre, una novel·la juvenil

És  l'any 2052. Podria ser un any normal per l'Adam Seymour i els seus inseparables amics, la Meg i en Martin. Però de normal no en tindrà res.

Aquest cop l'Adam no està disposat a permetre que el seu gran rival, en Chris, torni a guanyar el concurs de ciències de l'institut, fent trampes. Així que ha preparat un projecte trencador, impactant. Que es recordarà durant molt de temps.

És clar que no tot surt exactament com ell esperava. Una aventura espacial, plena de perills i contratemps.

Aquest és l'argument del meu segon llibre, "Projecte Galileu", que acaba de sortir publicat sota segell Bambú, de l'Editorial Casals.



Com veieu, es tracta d'una novel·la juvenil, d'aventures, en la que hi ha contingut científic en forma de píndoles de coneixement.

Aquest projecte em va començar a voltar pel cap fa un any aproximadament. Per què no un llibre d'acció per adolescents com una forma de divulgar astronomia? S'havia de provar. Així que el vaig escriure. I llavors vaig trobar que Editorial Casals apostava per aquesta aventura personal i em feia costat. Ara el projecte s'ha convertit en un llibre, amb il·lustracions d'en Luis Bustos.

El traiem en català i en castellà, a tot l'Estat.



Com en tot en aquesta vida, segur que d'aquesta experiència en derivaré aprenentatges. El que ja us puc dir és el que ja he tret: la satisfacció personal de poder convertir en realitat una idea.


No vull acabar sense agrair a tots els familiar i amics que m'animen en tot moment a explorar i a fer coses noves. Especialment a la meva dona i a les meves dues filles, que han de suportar, a l'hora del sopar, converses sobre somnis i projectes il·lusionants. I responen sempre amb encoratjament i suport incondicional. També a ma mare, la meva seguidora fidel.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Categories

Estels i Planetes

TOP