dilluns, de setembre 19, 2016

Parlant de l'espai al Matí de Catalunya Ràdio amb la Mònica Terribas

El divendres 16 de setembre, l'equip de El Matí de Catalunya Ràdio em va convidar al programa per parlar de l'espai i l'univers.

Cap allà vaig anar, carregat d'idees i amb moltes ganes. El somni de la divulgació: aparèixer a una de les catedrals de la comunicació, entrevistat ni més ni menys que per la gran Mònica Terribas.

Vàrem parlar de l'asteroide Bennu i de la sonda OSIRIS-REX de la NASA, que ha marxat a estudiar-lo. Recordeu que aquesta gran roca és un objecte inquietant, que té una certa probabilitat d'impactar contra el nostre planeta a finals del segle proper. També vàrem parlar sobre l'exploració de l'espai i l'origen de la vida.

El temps d'entrevista va volar, materialment. Tot va ser molt fàcil, acompanyat per l'equip del programa, que em varen fer sentir com a casa, i, sobre tot, guiat per la Mònica Terribas, que va demostrar una gran sensibilitat i interès per aquests temes, i que em va regalar una extraordinària calidesa en tot moment.

Vull agrair al programa la seva confiança, i l'oportunitat per deixar-me fer el que més m'agrada: divulgar ciència.


Pels que no hagueu pogut escoltar l'entrevista, aquí la teniu (premeu sobre la foto).


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Categories

Estels i Planetes

TOP